لباس فرم مدارس مدل 7032

لباس فرم مدارس مدل ۷۰۳۲

لباس فرم مدرسه کد ۷۰۳۲ ست لبلس مدارسی شامل مانتو و شلوار با پارچه ترگال و مقنعه درحه یک بروجرد با دوخت بسیار شیک میباشد که در ۵۰ رنگ اصلی و ۱۰ رنگ چهارخانه برای خرجکار لباس قابل سفارش میباشد.

نوع پارچه مانتو و شلوار از،بهترین و باکیفیت ترین پارچه های بافت ایران در نظر گرفته شده لباس فرم مدارس کد ۷۰۳۲ جهت مدارس ابتدایی در رنگهای شاد و رنگهای تیره جهت دبیرستانها قابل استفاده میباشد و قابلیت سفارش با مقنعه تل دار و یا شال راهبه ای را نیز دارد.

عده‌ای معتقدند که وقتی تمام دانش‌آموزان لباس یکدست و شبیه به هم بپوشند، بهتر می‌توانند روی مباحث آموزشی تمرکز کنند. تحقیقاتی که در استرالیا انجام شده نشان داده است که پوشیدن لباس فرم مدرسه باعث بهبود نظم و عملکرد آکادمیک دانش‌آموزان شده است.

پوشیدن یک لباس مشخص برای یک محیط، ذهن را برای قرار گرفتن در آن محیط آماده می‌کند. حتما شنیده‌اید که می‌گویند برای افزایش میل به ورزش، برای خودتان لباس‌های ورزشی زیبا بخرید. پوشیدن لباس ورزشی، شما را برای ورزش کردن مشتاق می‌کند. پوشیدن لباس مخصوص مدرسه هم همین تاثیرگذاری را دارد. ذهن شما برای قرار گرفتن در محیط آموزشی آماده می‌شود.

بدون دیدگاه