لباس فرم اداری کد ۳۹۰

لباس فرم اداری کد ۳۹۰

لباس فرم اداری با کد ۳۹۰ با پارچه بزایاق ترکیه و پارچه گاباردین ترکیه قابل استفاده به صورت چهار فصل در هفتاد رنگ متنوع و دکمه همجنس لباس می باشد.

این مدل از لباس فرم اداری این روز ها ترند اول لباس فرم اداری و جز پر طرفدارترین مانتو فرم اداری می باشد. این مانتو شلوار اداری مورد استقبال زیادی قرار گرفته شده است.

این مانتو شلوار اداری با پارچه های کرپ اندونزی لاکچری A+++ مخصوص شرکتهای با سطح کیفی بالا قابل اجرا می باشد. این مدل لباس فرم اداری بسیار بادوام می باشد که دارای ۳۵ درصد کش می باشد. همچنین با پارچه های اقتصادی فیونا و کرپ مازراتی علاوه بر پارچه های بزایاق و گاباردین بزایاق قابل اجرا می باشد.

آستر داخل لباس از نوع مرغوب و درجه یک مخصوص مانتو فرم اداری بوده و قابلیت حذف آستر در این مدل به سفارش مشتری می باشد.

لباس فرم اداری کد ۳۹۰

لایی داخلی لباس از نوع لایی فرانسوی و یا جمهوری چک می باشد که از مرغوب ترین لایی های موجود برای لباس فرم اداری محسوب می شود. لایی توسط دستگاه فیوزینگ به لباس چسبیده می شود و در اصطلاح پرس شده که در طول زمان و همچنین تداوم شستشو به هیچ عنوان از تنه مانتو اداری جدا نخواهد شد و حالت حباب و جمع شدگی جلو لباس به هیچ عنوان پیش نمی آید.

پارچه استفاده شده در نمونه دارای حداقل ۴۵ درصد نخ پنبه و ۳۵ درصد کش میباشد. که برای مانتو فرم اداری راحتی فراوان و در عین حال دوام بالا برای مصرف کننده لباس فرم اداری پدید می آورد و مشکل تعریق زیاد که در پارچه های پلی استر وجود دارد را از میان میبرد. این لباس فرم اداری قابلیت ست شدن با شال نخی و همان طور شال های راحبه ای و مقنعه های طرح دار و کراوات های پیش آهنگی جهت مراسم ها و همایش ها را نیز دارا میباشد.

همچنین می توان این مانتو فرم اداری را به صورت دو رنگ مجزا به حالت شلوار و مانتو اداری در رنگهای متفاوت استفاده نمود.

بدون دیدگاه