مانتو فرم اداری کد 362

لباس فرم اداری کد ۳۶۲

لباس فرم اداری با پارچه گاباردین بزایاق ترکیه و بزایاق ترکیه در ۸۰ رنگ میباشد که پارچه مانتو فرم اداری را میتوان از پارچه کلاس کرپ استرچ اندونزی شامل کنزو، دی پی ال ، کرپ ۳۰۰۰۰ و بی ام نیز استفاده نمود .برای لباس فرم اداری اقتصادی فیونا و سوپر فیونا و همچنین کرپ مازراتی و کرپ پالادیوم بافت کشور چین نیز قابلیت سفارش را دارد.

دکمه های مانتو فرم اداری از جنس طلایی سیاه قلم بوده که دوام بالا در عین حال زیبایی فراوانی به این لباس فرم اداری میدهد. مقنعه این لباس فرم اداری از جنس بروجرد و تل مقنعه از جنس نوار های روی لباس فرم اداری و قابل تغییر می باشد. این مدل لباس فرم اداری قابلیت ست شدن با کراوات پیش آهنگی و کلاههای مهمان داری را نیز دارد.

تولیدی مانتو فرم اداری جلال برای تمام محصولات خود از دستگاه فیوزینگ برای چسباندن تمامی لایی های مانتو اداری کت اداری سارافون و غیره با استفاده از متریال های درجه یک مانند لایی فرانسوی و لایی جمهوری چک بهره میگیرد که لباس فرم اداری یا مانتو فرم اداری که به دفعات زیاد مورد شستشو قرار میگیرد کیفیت اولیه خود را حفظ نماید . دلیل استفاده از فیوزینگ بابت ایجاد دمایی حدود ۱۵۵ تا ۱۶۵ درجه گرما برای پارچه های مختلف لباس فرم اداری ایجاد فشار برابر در تمامی سطح پارچه و لایی به یکدیگر میباشد. که باعث دوام بسیار عالی و عدم واماندگی لایی لباس فرم اداری پس از شستشو های پیاپی میشود.

بدون دیدگاه