لباس فرم اداری کد 360

لباس فرم اداری کد ۳۶۰

این لباس فرم اداری با پارچه نخ پنبه بافت ترکیه در ۸۰ رنگ می باشد. این نوع لباس با دکمه های سر دست و دکمه جلو گلد (طلایی) طراحی شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. یقه بلیزری این لباس فرم با ترکیب چهار دکمه و در دو قد کت و شلوار فرم اداری زنانه و مانتو شلوار اداری طراحی و دوخته می شود. این مدل قابلیت ست شدن با مقنعه و شال را دارا می باشد.

مانتو شلوار اداری

پارچه این مدل از لباس فرم اداری از جنس بزایاق و گاباردین بزایاق ترکیه ای بوده که با پارچه های کرپ استرچ اندونزی برای تالار ها و مراکزی که به دوام و در عین حال شیک بودن لباس اهمیت می دهند قابل سفارش می باشد. همچنین با پارچه های اقتصادی فیونا بافت کشور چین و کرپ مازراتی نیز و پرادا و کرپ پالادیوم قابل عرضه می باشد.

لباس فرم اداری

لایی قسمت پیش لباس فرم اداری از جنس لایی فرانسوی و جمهوری چک می باشد که با دستگاه فیوزینگ پرس شده و از ایجاد هرگونه حباب و شل شدن و جمع شدن پارچه در شستشو های مستمر جلوگیری میکند. همچنین می توان از لایی اقتصادی پرشین و حریر نیز استفاده کرد.

مانتو فرم اداری

پارچه استاندارد این لباس دارای ۴۵ درصد پنبه و پلی استر پنبه بوده و با داشتن ۳۵ درصد کش راحتی فراوان در ادارات را در زمان طولانی فراهم می نماید. همچنین به دلیل وجود پنبه فراوان لباس دچار بوی بدن نخواهد شد.

بدون دیدگاه