لباس فرم اداری کد 363

لباس فرم اداری کد ۳۶۳

لباس فرم اداری کد ۳۶۳ با پارچه گاباردین بزایاق بافت ترکیه و با خرجکار قرمز ساتن آمریکایی میباشد. این مدل دارای دکمه هایی به رنگ گلد و مغزی سر آستین میباشد که در ۸۰ رنگ تنه و ۷۰ رنگ مغزی دوزی و نوار های روی لباس قابل اجرا هست. همچنین میتوان از پارچه های کرپ استرچ اندونزی و کنزو و کرپ های مازراتی و کرپ پالادیوم و همین طور پارچه های اقتصادی سوپر فیونا چینی قابل اجرا هست.

لباس فرم اداری کد ۳۶۳ با لایی فرانسوی و فیوزینگ شده که به دلیل استفاده از دستگاه فیوزینگ دوام بالایی را برای این لباس فراهم می آورد را میتوان به صورت اقتصادی با لایی پرشین و یا حریر بدون آستر یا با آستر نیز اجرا نمود.

تولیدی مانتو فرم اداری جلال برای تمام محصولات خود از دستگاه فیوزینگ برای چسباندن تمامی لایی های مانتو اداری کت اداری سارافون و غیره با استفاده از متریال های درجه یک مانند لایی فرانسوی و لایی جمهوری چک بهره میگیرد که لباس فرم اداری یا مانتو فرم اداری که به دفعات زیاد مورد شستشو قرار میگیرد کیفیت اولیه خود را حفظ نماید . دلیل استفاده از فیوزینگ بابت ایجاد دمایی حدود ۱۵۵ تا ۱۶۵ درجه گرما برای پارچه های مختلف لباس فرم اداری ایجاد فشار برابر در تمامی سطح پارچه و لایی به یکدیگر میباشد. که باعث دوام بسیار عالی و عدم واماندگی لایی لباس فرم اداری پس از شستشو های پیاپی میشود.

بدون دیدگاه